.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه رمضان
مدیر کل دامپزشکی مازندران از اجرای طرح کنترل و تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر گلپایگانی گفت: در ادامه اجرای طرح کنترل و تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز این طرح در ماه مبارک رمضان نیز با تشکیل اکیپ‌های ثابت و سیار از مراکز تحت نظارت از جمله کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری مواد پروتئینی، واحد‌های بسته بندی و قطعه بندی گوشت، مراکز عرضه‌ی مواد خام دامی، رستوران‌ها و مراکز طبخ غذا، واحد‌های لبنیاتی اجرا خواهد شد.

هدف از اجرای این طرح اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی است.

نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر امر تولید، نگهداری، توزیع، حمل و نقل وعرضه‌ی فرآورده‌های خام دامی از جمله‌ی مهمترین وظایف دامپزشکی در حوزه سلامت به شمار می‌رود و دامپزشکی در طول تمامی ایام سال با اعمال این نظارت‌ها در واحد‌ها با برقراری امنیت غذایی سلامت عمومی جامعه و سلامت مصرف کنندگان را تامین و تضمین می‌کند.

گلپایگانی در پایان از مردم خواست تا هر گونه تخلفات بهداشتی در حوزه دامپزشکی را با شماره ۱۵۱۲ در میان گذاشته تا اقدامات قانونی لازم در دستور کار بازرسان بهداشتی دامپزشکی قرار گیرد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.